Nano, dag twee

Ik zit een beetje te klungelen met de ‘wordcountwitched’, het tellertje dat ‘automatisch’ de woordenstand bijhoudt. Op de een of andere manier krijg ik hem dit jaar niet aan de praat, terwijl het vorig jaar toch heel makkelijk ging. Omdat ik geen zin heb om daar de hele verdere avond mee bezig te zijn, laat ik het maar even rusten, want het gaat goed.

Ook vandaag heb mijn doel, minimaal 2.000 woorden per dag makkelijk gehaald, mijn totaalscore staat nu op 4.546. Dat betekent niet dat ik het nu rustig aan kan gaan doen, helemaal niet. Want volgende week zaterdag ga ik shoppen met zoonlief in Breda, ons beider verjaardagcadeau, ik denk niet dat ik dan aan schrijven toekom, alle woorden die er al staan zijn mooi meegenomen.

Ik hoop dat de vaart er de rest van de maand er net zo goed in blijft zitten, dan komen die minimaal 50.00 woorden er wel!

 

Geef een reactie

