Lekker huiselijk

De start van november is nat en guur, dus ik heb de gordijnen al vroeg dicht gedaan en ik zit helemaal klaar voor de NaNoWriMo van dit jaar. Het was vorig jaar zo leuk om mee te doen en om ook ‘te winnen’, dat ik natuurlijk dit jaar weer mee doe. Eigenlijk heeft boek twee het hele jaar al een beetje in de week gelegen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid gehad om er ook lekker aan te werken. Daarom is het zo fijn dat ik me nu weer heb voorgenomen om de strijd met mezelf aan te gaan. Als het lukt dan schrijft ik iedere avond zo’n 2.000 woorden, lukt het een dagje niet dan moet dat natuurlijk ingehaald worden en dan volgen er twee dagen van 3.000 woorden, dat lijkt me een mooi streven.

Natuurlijk houd ik hier mijn vooruitgang bij en wie weet ligt er begin volgend jaar een nieuw boek van mij in de verkoop.

2 thoughts on “Lekker huiselijk

  1. Hoi, dat zijn leuke en spannende dingen, die ik van jou lees. Ben ik ook mee bezig.. ik begin een nieuwe website. Over de geneeskracht van de keuken. Met alles wat erbij hoort .🙂 GRTJS en een Fijn Weekend met veel woorden-op-papier gewenst .

Geef een reactie

