NaNoWriMo 2012

Het jaarlijkse schrijfgebeuren barst weer bijna los: National Novel Writing Month 2012! Vorig jaar heb ik voor het eerst (en met succes) meegedaan en ik kan bijna niet wachten tot het weer begint.

Na mijn eerste boek had ik namelijk meteen zin en inspiratie om met boek twee te beginnen, maar leven in het algemeen stak daar heel venijnig een stokje voor. Daarom leef ik nu ook heel bewust naar november toe, ik probeer in november zo weinig mogelijk grote schrijfopdrachten aan mijn leerlingen te geven, zodat ik niet omkom in het nakijkwerk. Natuurlijk ben ik dan in november ook niet zo heel sociaal, gelukkig hebben we in die maand (nog) bijna niets op de agenda staan en dat wil ik eigenlijk ook een beetje zo houden. De hele feestmaand december ben ik dan wel weer van de partij, maar november is voor mij.

Ik doe weer mee!

One thought on “NaNoWriMo 2012

Geef een reactie

