Nog drie maanden

Het jaar 2012 loopt alweer op zijn laatste benen, ik ben er niet erg rouwig om. Zo zachtjes aan ben ik alweer aan het denken over het volgende jaar. Ik ben niet de enige, op een paar andere blogs zag ik ook al plannen voor volgend jaar voorbij komen. Margje wil bijvoorbeeld elke week iets lekkers bakken, iets wat ik jaren heb gedaan, maar nu de kinderen groot zijn heb ik geen echte ‘opeters’ meer. Haar idee om elke week een nieuw recept te proberen vind ik ook leuk, alleen voor mij niet helemaal haalbaar.

Ik wil zelf proberen om elke dag minimaal een half uur te bewegen, dat zal in de lente en in de zomer beter gaan dan in de winter en ik weet ook dat ik nu al moet proberen om dat schema vast te houden, om mijn conditie na Krems op peil te houden.

Volgend jaar wil ik ook weer een Wishlist bijhouden, dat bevalt me erg goed.

Het belangrijkste voornemen is dat ik, net zoals in 2011, iedere dag wil bloggen. Die gatenkaas van dit jaar bevalt me maar matig en ik ben echt weer aan schrijven toe.

One thought on “Nog drie maanden

Geef een reactie

