Rustpuntje

De hele vakantie door heb ik niets aan mijn vogelvest gedaan, gewoon omdat dit een te groot werkstuk is om mee te nemen, maar ook omdat ik ‘even snel’ een paar andere dingen wilde doen. Zo heb ik voor de Rowan-exchange een shawl gebreid en ik heb ook al bijna een paar sokken voor Zoonlief af. Ook moest er een jurkje komen voor een klein meisje dat geboren is en zo had ik in de auto, in het hotel en op het terras altijd wel een breiwerkje bij me.

Maar vandaag, omdat het regende en volgens mij alweer eerder donker was dan gisteren, had ik weer helemaal zin in mijn vest. Ik zal het weer tevoorschijn halen om weer minimaal één toer per avond te breien, dan komt hij vanzelf wel af en dan heb ik mijn rustmoment van de dag weer in ere hersteld.

 

Seaside shawlette (Wendy Gaal)

 

2 thoughts on “Rustpuntje

  1. Hier is het CS vest ook enkele maanden met vakantie geweest. Is me te warm in de zomer om aan te breien. Ga er nu ook weer mee verder. Ook hier worden dan elke dag weer een paar toeren gebreid.Heb even teruggekeken maar hij wordt erg mooi hoor! Succes.

Geef een reactie

