Lekker mutsig

Zoals iedere breister heb ik natuurlijk een heleboel restjes garen, van het sokken garen ben ik een lappendeken aan het breien (meerjarenplan) en nu heb ik een heel goed doel voor de andere restjes: ik ga mutsjes breien voor de Innocent Smoothies. Al jaren breien Engelse breisters voor deze aktie voor ouderen mutsjes en nu doet Nederland ook mee (misschien zelfs wel langer, maar dat is me dan ontgaan). Ik heb wel eens over gedacht om mee te doen met de Engelse aktie, maar het is er nooit van gekomen en nu ga ik proberen om één mutsje per week te maken en zo help ik mee.

De aktie is heel sympathiek: de opbrengst wordt gebruikt om  bejaarden de kans te geven om ook eens lekker te gaan winkelen, kijk maar eens bij Innocent.

4 thoughts on “Lekker mutsig

Geef een reactie

