Lezenswaardig

Voor mijn Wishlistchallenge 2012 was ik al een tijdje op zoek naar The hare with the amber eyes van Edmund de Waal, maar ik wilde graag de hardback uitvoering met de plaatjes en die was bij Bol niet meer te verkrijgen. Gelukkig hebben we hem in Wales wel gevonden en ik was meteen verkocht. Het is een heel meeslepend verhaal naar de oorsprong van een erfenis en het is meteen een familiekroniek , maar ook geeft het de worsteling van de schrijver weer over welke kant hij nu uit wil/moet met zijn verhaal.

Er zijn van die boeken die je eigenlijk niet uit wilt lezen omdat het dan ‘afgelopen’ is, dat gevoel had ik bij dit boek ook. Ik houd het voorlopig nog even bij de hand, een uitgebreid leesverslag volgt later.

Prachtig boek!

 

Geef een reactie

