Beeldhouwen dag drie, de slotdag.

Drie dagen duurt de Afrikaanse beeldhouwcursus en meestal is dat ook voldoende om met een geslaagd resultaat naar huis te gaan, maar dit keer had ik een nogal bewerkelijke steen, die bovendien bijzonder hard was. Dat zeiden zelf de beide cursusleiders, die ook aan mijn steen hebben gewerkt. Dat moest ook wel omdat ik anders nog een paar dagen bij had moeten boeken en dat kon jammer genoeg niet. En of ik volgend jaar weer met mijn beeld onder de arm verder kon gaan, leek ons te ver in de toekomst kijken. Vandaag was het dus weer hard werken, maar het resultaat mag er zijn. Ik moet het beeld thuis wel verder afschuren, dus er ligt nog aardig wat werk te wachten.

De beide andere cursisten hebben ook mooie beelden gemaakt en we gaan elkaar nog foto’s sturen, dus die plaats ik ook nog wel. Nu eerst maar eens de fotogalerij van vandaag:

Master #2

One thought on “Beeldhouwen dag drie, de slotdag.

  1. Hoi, Mens, wat geweldig leuk om te zien. Van steen naar beeld. Ik vind het mooi, zou in een galerie niet misstaan ! Heb je 3 dagen met aandacht en nieuwsgierigheid gevolgd. Hartstikke leuk ! 🙂 GRTJS van Tieneke .

Geef een reactie

