Beeldhouwen 2012 dag twee

Zere handen, zere armen, ik ben moe!

Vandaag is wel duidelijk gebleken dat ik een beetje erg ambitieus ben, in gedachten zie ik wel wat het allemaal moet worden, maar in de praktijk mis ik ‘slagkracht’, gelukkig heb ik hulp. We hebben heel veel geluk dat we met drie cursisten en twee docenten zijn, ze hebben ruim tijd voor ons. Toen ik vanmiddag aangaf dat ik een bepaald gedeelte graag weg wilde hebben, gaf de docent mij groot gelijk en hij zei dat het beeld daar heel mooi door zou worden, we waren het er ook alletwee over eens dat het mij niet zou lukken om het beeld dan morgen af te hebben en daarom heeft hij het gedeelte helemaal weg getikt, Hoera! Nu heeft het beeld zelfs twee gaten.

1e pauze
andere kant

Twee gaten!
Ik ben er blij mee.

Morgen staat vooral in het teken van schuren, schuren en nog eens schuren om een zo glad mogelijk resultaat te krijgen, genoeg te doen dus!

 

 

 

 

Geef een reactie

