Ik ga op vakantie en ik neem mee:

Het bekende ‘op-de-achterbank-spelletje’ krijgt hier even een andere invulling, want het wordt best een beetje moeilijk om te bepalen wat er allemaal mee moet. Want, heel belangrijk, hoe is het weer daar in Engeland. De afgelopen weken was het daar net zo nat, zo niet nog natter, dan hier in Nederland. Maar de verwachtingen daar zijn hoog gespannen, het schijnt warm en zonnig te worden🙂 Dus toch maar wat zonnejurkjes inpakken en ook de factor 50 zonnebrand is niet voor niets gekocht en die gaat ook mee. Voor op de tribune een paar oranje items (heel beschaafd, een haarclip, twee leuke sjaals en voor Huà en MeiMei polo-shirts).

Veel belangrijker is het leesvoer dat mee gaat, ik heb mijn stapeltje al bijna klaar:

  • Het Flow vakantie schrijfboek, dat niet alleen een schrijfboek is maar ook een puzzel-, plak- en leesboek,
  • Het boek dat onze nicht Lee Ann heeft geschreven The Seedling curse;
  • en last but not least Stadsliefde, scènes in Parijs van Adriaan van Dis, mijn juniboek van de Wishlistchallenge.

De boeken voor juli en augustus van de Wishlistchallenge koop ik in Engeland, want ook tijdens onze vakanties kunnen we niet zomaar langs een boekwinkel lopen, daar moeten we natuurlijk even naar binnen. Ik hoop daar het boek van Edmund de Waal, The hare with the amber eyes,  te kopen en Brideshead revisited van Evelyn Waugh.

Ik ben benieuwd naar Huà’s lijstje.

Vakantieboek

6 thoughts on “Ik ga op vakantie en ik neem mee:

    1. Hallo Janien, Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. De Olympische Spelen zijn al een gebeurtenis op zich en Wales is prachtig om te wandelen en er is daar veel te bekijken. Genoeg om over te bloggen, lijkt mij.
      Groetjes, Karin

  1. Hé Karin, ik begrijp dat je breieninLonden gaat doen? Heel veel plezier daar; ik hoop dat je een beetje snel door de douane komt… En ik lees natuurlijk wel wanneer je weer terug bent, dan gaan we gauw wat afspreken.

    Liefs, Leia

    1. Ja, ik ga breieninLonden doen en daarna wandeleninWales. Heb je mijn andere blog schrijveninenschede ook al gezien?
      Het lijkt me heel gezellig om weer eens lekker bij te praten.
      Liefs, Karin

Geef een reactie

