Afgerond

Lief, hè?

Zo, het schooljaar 2011-2012 is afgerond. De rapporten zijn uitgedeeld en de laatste vergaderingen zijn geweest en het is uiteindelijk allemaal gelukt. Het is wel zo dat er een paar moeilijkheden mee verhuizen naar volgend jaar, maar dat zien we na de vakantie wel weer.

De vakantie is meteen al goed begonnen met de verjaardag van onze Kleinzoon, zes alweer, dat kleine mannetje. We hebben de verjaardag gezellig gevierd in de dierentuin van Emmen, waar vooral de geitjes erg in trek waren, onze MeiMei zou er zo wel eentje mee naar huis willen nemen.

Omdat de zomer verder eigenlijk nog op zich laat wachten heb ik nog niet veel gewandeld, gelukkig hebben we wel een hometrainer, zodat ik nog een beetje kan trainen. De weersvoorspellingen geven wel aan dat het geleidelijk toch droger en warmer gaat worden, dus misschien blijf ik tijdens de cursus Afrikaans beeldhouwen wel droog. Vrijdag ga ik daar weer mee beginnen en ik heb er heel veel zin in. Ter voorbereiding heb ik nog maar even naar de foto’s van vorig jaar gekeken en ik hoop dat ik dit jaar weer in zo’n leuke groep zit. Natuurlijk ga ik hier uitgebreid over bloggen🙂

Voorlopig maar even een foto van de vorige keer.

Hij blijft mooi.

Geef een reactie

