Uit de bol

De glazen bol heeft de volgende namen eruit gegooid:

  • Er waren geen kandidaten voor De meeltor en andere beesten van Midas Dekkers, dat boek blijft gezellig bij ons in de boekenkast, misschien laat ik het nog wel een keer op een andere manier vrij om een nieuwe lezer te zoeken.
  • Maar liefs drie kandidaten voor Narnia, de leeuw, de heks en de kleerkast van C.S. Lewis, de uiteindelijke winnaar is Josje, ik stuur haar een mailtje, zodat ze haar prijs thuis gestuurd kan krijgen. Behalve het boek krijgt ze ook een Snikgedicht van Plint.
  • Voor de gedichtenbundel 160 tekens (inclusief wit) van Sofie Cerutti was slechts één gegadigde, dus Johanna is de gelukkige geworden. Ook zij krijgt een mailtje om de adresgegevens door te geven en ook voor haar zit er bij de prijs zo’n geweldig Snikgedicht.
  • Doordat er slechts twee boeken van eigenaar veranderen blijft er ook een Plint-cadeautje over en de glazen bol bepaalde dat de Plint-servetten (altijd handig voor een literaire BBQ) naar Judith gaan, dus ook zij krijgt een mailtje.

Ik mail de prijswinnaars om hun adresgegevens door te geven. Die gegevens gebruik ik eenmalig om de prijzen te kunnen verzenden en daarna verwijder ik de mail en de gegevens, ik houd geen bestanden bij🙂

Ik feliciteer de drie Jees (Josje, Johanna en Judith) van harte en ik hoop dat ze veel leesplezier zullen beleven aan hun prijs.

4 thoughts on “Uit de bol

Geef een reactie

