Gesloten

Zo, de bloghop is nu gesloten, het is middernacht en ik ga zo lekker slapen.

Morgenmiddag ga ik dan eens kijken wie er allemaal in de glazen bol moeten. Ik weet nu al zeker dat er weer een boek gewoon bij ons op de plank blijft, want ik heb geen kandidaten voor Midas Dekkers, misschien heb ik hem niet enthousiast genoeg onder de aandacht gebracht? Ik zal in ieder geval het overgebleven Plint cadeautje verloten onder de namen die nog in de glazen bol zitten na de trekking van Narnia en 160 inclusief wit.

Het was weer erg leuk om mee te doen aan de bloghop en wie weet heb ik ook weer iets gewonnen, of misschien heb jij ook wel meegedaan bij één van de andere verlotingen en daar succes gehad.

2 thoughts on “Gesloten

  1. Spannend! Heb ik het grote geluk gehad van zo’n geweldig boekencadeau annex poëziekaart annex snikgedicht te winnen van jou, vorig jaar! Waarvoor eeuwige dank!

Geef een reactie

