Boekennieuws

Wat zijn boekwinkels toch verleidelijk leuk! Vandaag heb ik een paar exemplaren van mijn boek Novemberblues afgeleverd bij de Bieb en bij boekhandel Broekhuis in Enschede, omdat die ze opnemen in hun collectie. Iets waar ik natuurlijk heel blij mee ben🙂

Natuurlijk kon ik niet met lege handen de boekwinkel verlaten en ik kan nu weer een boek van mijn Wishlist Challenge 2012 afstrepen, ik heb Stadsliefde van Adriaan van Dis gekocht, volgens mij een heerlijk boek voor de naderende vakantie. Ik heb er ook alvast iets gekocht voor de Bloghop van deze maand, ik heb nu snikgedichten en gedichtenservetten voor de gelukkige winnaars.

Straks, in de vakantie ga ik ook eens flink aan de gang met mijn gelezen boeken, goed even het blog weer bijwerken.

Nog een paar nachtjes!

Geef een reactie

