De tijd vliegt en ik niet

Van de vader van Sam kreeg ik een lieve foto toegestuurd van de kleine meid, haar moeder en het vestje, die wil ik jullie niet onthouden:

Wat een schatje, hè?

Verder heb ik voor mezelf nog een sjaaltje gebreid, Annis ook weer een patroon van www.knitty.com. Ik ben er erg blij mee, want het is een heerlijke zomersjaal geworden.

Dat breien is niet het enige dat ik de laatste tijd gedaan heb, voor de verjaardag van onze JieJie, 32 alweer, heb ik twee lekkere taarten gebakken, een brownie/cheesecake en een bramen/cocoscake. Haar verjaardagscadeautje was een lekker dagje samen shoppen in Zwolle en dat was ontzettend leuk.

Wel hadden we pech op de heenreis, door een blikseminslag moesten we nogal een omweg maken, maar toen we eenmaal in Zwolle waren, scheen daar de zon en verliep alles op rolletjes, we hebben leuke dingen gezien en gekocht en eenmaal terug in Enschede hebben we de dag afgerond met een etentje bij TAO, een echte aanrader, als je eens hier in de buurt bent, moet je daar echt eens gaan eten.

Voor de rest heb ik het druk op school en heb ik te weinig tijd voor andere dingen, gelukkig nadert de vakantie met rasse schreden 🙂

In het echt is het turquoise.
Brownie/cheesecake

 

 

Geef een reactie

