Horror

Het is juni en wij hebben de verwarming aan, maar dat niet alleen: ik heb ook weer een maillot aan en ik heb ook maar weer een vestje aangetrokken. Toen ik vanmiddag thuiskwam van de tandarts zat dochterlief zelfs heerlijk warm in haar fleecedekentje gewikkeld. Dat is toch niet helemaal normaal voor de maand juni? En dan al die regen, het is hier in Twente vandaag niet droog geweest. Ik hoop maar dat de zon weer snel terugkomt, zodat onze tuin niet helemaal verregend. Gisteren zag het er voor één van de dikke knoppen in mijn pioenroos niet echt goed uit, vandaag heb ik niet gekeken, omdat het gras veel te zompig is.

Natuurlijk is dat allemaal heel erg vervelend, want we willen allemaal het liefst dat het ’s nachts zachtjes regent en dat het dan de hele dag lekker warm en zonnig is 🙂

Maar echt horror worden mijn volgende bezoeken aan de tandarts, vandaag heeft hij mij een behandelplan voorgelegd met een begroting van de kosten en dit allemaal omdat ik ongeveer 18 jaar geleden een keer stom gevallen ben, maar ook omdat ik door een paar andere ingrepen ‘nogal wat trauma’ in mijn kaak heb.

In ieder geval weet ik nu al dat ik voor de herfstvakantie geen leuke plannen hoef te maken en datzelfde geldt voor de voorjaarsvakantie, want dan zit ik waarschijnlijk gezellig bij de tandarts.

Wordt vervolgd.

zomer?

4 thoughts on “Horror

  1. Vanuit eenzelfde slechtweergebied. Vandaag zomer, morgen herfst, a season a day. De ijsheiligen, die waren toch al een tijd voorbij! Gelukkig blijven de bloemen ontluiken. Clematis kleurt de sombere dagen.

    Veel goede moed voor bij de tandarts!

Geef een reactie

