Juni 2012

De zomer schijnt er met rasse schreden aan te stormen, maar vandaag regent het hier pijpenstelen en is het koud en somber.

Mooi om dan maar even plannen te maken voor de rest van de maand. Op de eerste plaats is het alweer bijna de verjaardag van onze oudste en dat wordt altijd gevierd met een gezellige moeder/dochter-shopdag. Dit keer gaan we naar Zwolle en we hebben er alletwee nu al zin in.

Natuurlijk ga ik mijn boekenkast weer verrijken met een nieuwe titel van de Wishlistchallenge 2012, maar, misschien wel veel leuker, ik ga ook weer een paar boeken weggeven, want het is weer tijd voor een literaire bloghop.

georganiseerd door Leeswammes!

Leeswammes is de Engelse blog van Judith, die ons op de hoogte houdt van alles wat er speelt op boekengebied. Op haar andere, Nederlandse blog wijst ze ons op onder andere leuke weggeef-acties van andere blogs of uitgeverijen. Echt een blog om in de gaten te houden.

Deze keer is de bloghop van 23 t/m 27 juni en mijn thema is dit keer: “KORT”.  Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld een gedichtenbundel of een bundel korte verhalen. Als extraatje geef ik mijn winnaars dit keer weer een Plint cadeautje bij hun gewonnen boek. Gewoon omdat ik fan ben van Plint en mijn liefde voor poëzie en beeldende kunst graag wil delen.

Kom dus zeker eens langs tijdens de bloghop en bezoek dan ook de andere blogs die meedoen, wie weet win je wel iets🙂

One thought on “Juni 2012

Geef een reactie

