Speeltijd

Vandaag ben ik voor een paar typisch Duitse producten even naar de K&K in Gronau geweest, dat is een groot voordeel van het wonen in een grensdorp, Enschede is eigenlijk net zo ver als Gronau, we hebben daardoor ruime keus in waar we willen winkelen.

Maar omdat de voorraad Apfelscholler (een soort appelsap met spa, erg lekker fris) en Mezzomix (cola/fanta-mix) uitgeput was en omdat dit toch wel lekkere frisdranken zijn volgens man en kind(eren), ben ik maar weer eens die kant opgegaan. Ik moet wel bekennen dat ik, behalve af e toe een glas Apfelscholler, geen frisdrank drink. Ik drink water en tegenwoordig dus thee in plaats van koffie en verder vind ik een glas droge witte wijn ook wel heel fijn, maar cola en zo vind ik echt vies.

Bij de K&K hebben ze ook Starbucks Cappucino in blikjes en die zijn heel handig voor onderweg, dus daar heb ik er ook een paar van in mijn winkelwagentje gelegd, maar daarna maakte ik de fout ook even door de non-food te lopen, want wat zag ik daar:

Playmobil judoka’s

Speciaal voor de Olympische Spelen, allemaal Sports&Actionfiguurtjes, natuurlijk kon ik de judoka’s niet laten liggen.

Verder heb ik ook nog lekkere Duitse broodjes gekocht en zaterdag gewoon weer naar de Nederlandse AH🙂

Geef een reactie

