Kort

Heel even een kort berichtje in de hectische tijd.

Over die hectiek blog ik later nog weleens, nu wil ik het even hebben over de bloghop in juni, want daar heb ik al een paar boeken voor gevonden. Ik geef mijn bijdrage aan de bloghop het thema: “Kort” mee en ik hoop dat dit spannend genoeg klinkt om tegen die tijd weer eens gezellig hier op mijn blog te komen kijken. Natuurlijk ben je ook van harte welkom op mijn andere blog http://schrijveninenschede.wordpress.com maar die doet niet mee met de hop.

Morgen zal ik wat uitgebreider bloggen, nu heb ik even geen tijd…

Geef een reactie

