Dikke pil

Alweer is er een wens vervuld: mijn boekenkast is uitgebreid met War and peace van Leo Tolstoy, een dikke pil waar ik voorlopig wel zoet mee ben. Het boek kwam op een heel goed moment, want ik had alle andere boeken van de Wishlistchallenge al gelezen en ook het boekenweekgeschenk had ik al uit.

Vanavond ga ik aan het boek beginnen, ik verheug me er echt op.

Verder heb ik me aangemeld voor de literaire bloghop die Leeswammes weer organiseert, meer daarover morgen!

Een hele uitdaging!

Geef een reactie

