In training

Nadat we ons gisteren hadden aangemeld voor de marathon in Krems, ben ik vandaag officieel gestart met mijn training, nog zonder stokken en nog niet in een flink tempo, maar toch lekker een uurtje gelopen en toch zo’n 5,5 km gehaald.

Het was jammer genoeg nog niet mijn favoriete wandelweer en de omstandigheden waren ook niet optimaal, maar na een te lange vergadering op school en daarna nog een pak kopieerwerk, was het wel lekker om even een frisse neus te halen.

Morgen probeer ik anderhalf uur te lopen en dat wil ik de dagen erna ook doen. Volgende week volgt er dan een keer een wandeling van twee uur, dat zal dan wel in het weekend zijn en misschien zelfs wel samen met Huà.

Ik ga trouwens ook nog even mijn tijd van de vorige halve marathon opzoeken, die moet natuurlijk verbeterd worden.

2 thoughts on “In training

Geef een reactie

