Foto’s

Als ik op het internet kijk, zie ik soms zulke mooie foto’s, maar het lukt mij niet om ze ook te maken. Mijn foto’s zijn nooit zoals ik ze graag zou zien, maar ik heb geen tijd om daar een cursus voor te volgen en daarom moeten jullie het maar weer doen met een paar ‘crappy shots’ van alweer een cadeau voor de Pay it Forward 2012.

Dit keer een sjaal voor mijn collega P. Het is de Ruffled Scarf ontworpen door Tina Lorin en het is alweer een patroon van Ravelry, het gebruikte garen is Rowan Kid Silk Haze Stripe. Ik hoop dat R er blij mee is.

Waarom doet de flitser het nu niet?
Dit lijkt er al wat meer op.
Lekker zacht door de zijde die erin zit.

 

2 gedachtes over “Foto’s

  1. Ziet er mooi uit, lekker zacht inderdaad!
    Misschien dat daglicht het hem doet? Is alleen moeilijker om dan een rustige achtergrond te krijgen. Soms leg ik gewoon een doek of wit karton buiten neer, of vlak bij het raam. Soms werkt dat heel goed. En soms niet, haha, ik kan zo jaloers zijn op die echte fotobloggers.

Geef een reactie

