Heerlijk, zo’n vakantieweekje

Het is heel slecht voor mijn blogroutine, maar heel goed voor een heleboel andere dingen. Tijdens deze korte vakantie heb ik veel gedaan, ik ben een dagje met mijn kleinzoon op stap geweest, de keuken heeft een goede (hoog nodige) schoonmaak gehad en ik ben in Utrecht samen met mijn zoon naar het Centraal Museum geweest.

Dat was nog maar de eerste helft van de vakantie, want ik ben naar de voetbalwedstrijd FC Twente – Heerenveen geweest, dat was trouwens erg leuk, de sfeer in zo’n stadion krijg je echt niet mee als je een wedstrijd op tv bekijkt. Ik hoop ook echt dat ik nog een keer mee mag, want ik zat wel erg luxe in de sky-box🙂 De uitslag was niet om over naar huis te schrijven, maar dat was het voetbal van de Twentenaren in de tweede helft ook niet.

Daarna heb ik nog wat handige dingen gekocht om de keuken opgeruimd te houden en toen was het alweer zaterdag.

Vandaag heb ik een ‘nieuw’ soort koekjes gebakken, de zogenaamde Whoopies, het was een proefbaksel, want ik wilde proberen of ze lekker genoeg waren voor de Welcome Home Party voor onze MeiMei, als ze weer terugkomt uit Biarritz. Gelukkig kwamen onze oudste dochter, Kleinzoon en vriendinnetje even langs om te proeven en zij hebben het baksel goedgekeurd.

Verder viel mijn oog vandaag op een schrijfwedstrijd die is uitgegeven door de VPRO, meer daarover kun je lezen op mijn zusterblog schrijveninenschede.

Wat vliegt zo’n week toch snel voorbij, vind je ook niet?

 

Geef een reactie

