Moesson

April doet nog steeds wat hij wil en dat betekent op dit moment dat het vooral veel regent, jammer, maar goed voor de tuin. Het groen groeit er lustig op los en onze kersenboom staat prachtig in bloei, als al die bloesembloemetjes kersen worden, hebben we een prima oogst!

Op dit moment heb ik in het kader van de Pay it forward 2012 een heel lief zomerjurkje op de pennen staan, waarbij straks ook de naaimachine tevoorschijn moet worden getoverd. Ik hoop wel dat de zon nog wel een keer gaat schijnen, zodat de kleine ontvangster het jurkje deze zomer ook leuk aan kan.

Het is wel een leuk project, het bovenstukje wordt gebreid van een restje garen dat ik over had van een ander project en het rokgedeelte wordt gemaakt van een lapje katoen dat ik ooit eens heb aangeschaft omdat ik het zo’n leuk stofje vond. Ik heb er dus niets voor hoeven te kopen, en er wordt wel iemand blij mee gemaakt🙂

2 thoughts on “Moesson

Geef een reactie

