Sterren

Op het zusje van deze blog heb ik vandaag een post geplaatst over de Sterren die Novemberblues binnen heeft gekregen. Ik vind het erg fijn om te zien dat mijn boek gewaardeerd wordt.

Verder ben ik de laatste tijd weer wat meer aan het lezen, was mijn leeslust een beetje verdwenen door de Masterstudie, nu begint hij weer een beetje op te komen. Misschien komt dat ook wel door de vreemde mix aan boeken die ik door de Wishlistchallenge de afgelopen tijd binnen heb gekregen, maar het kan ook wel komen omdat de druk van tentamens maken er nu helemaal af is.

Het leukste boek dat ik gelezen heb is wel de knit-lit (variatie op chick-lit) Knit fast die young, lekker pretentieloze lectuur en geweldig als makkelijk tussendoortje. Het verrassendste boek was The catcher in the rye, een lange monoloog van de school-drop-out Holden Caulfield, waar ik erg van genoten heb. Ik ben nu begonnen in Pijpelijntjes en tot nu toe valt die ook niet tegen. Gelukkig mag ik alweer bijna een nieuw boek uitt mijn lijstje aan mijn boekenkast toevoegen🙂

Natuurlijk ga ik ook gewoon verder mijn eigen boek, waarvan de werktitel voorlopig ‘deel twee’ is.

 

Geef een reactie

