Vooruitgang

Vanmiddag had ik weer een afspraak bij de alternatieve therapeute en zij had goed nieuws voor me, mijn energieniveaus zijn al gestegen tot 71% en dat is al mooi over de 50%. Het volgende dat nu aangepakt gaat worden zijn mijn allergieën, ze heeft opgemeten waar ik allemaal allergisch voor ben en we gaan in kleine stappen proberen dit te verhelpen.

Dit heeft alleen wel tot gevolg dat op mijn voedingslijstje weer wat geschrapt is, appels, appelsap en eieren zijn weer even verboden. Ik ga er van uit dat het allemaal mijn gezondheid ten goede komt en over tien weken heb ik de volgende afspraak en de weken vliegen toch zo voorbij. Hopelijk haal ik de 100% energie net voordat we met vakantie gaan, daar heb ik wel een karig dieet voor over🙂 Want dat het een beetje karig is, is een understatement, nog steeds geen, chocola, koffie, wijn. Gelukkig mag een lekker stukje kabeljauw wel en laat die nu vanavond op het menu staan, met lekkere wokgroenten erbij, dus dat wordt best lekker.

De foto van vandaag is er een van de sjaal van gisteren, maar nu mooi op een hangertje.

mooi

 

Geef een reactie

