Natuurijs

Ik heb een ontzettende hekel aan de winter. In de winter houd ik me warm met daglichtlampen, warme vesten en natuurlijk met wintervoedsel. Ik geniet dan van het schaatsen op tv en van sneeuw op de kerstkaarten, voor de rest houd ik me in leven met de gedachte dat het weer bijna lente is. Wel leef ik mee met mensen die de elfstedentocht willen schaatsen, zoals Erben Wennemars of die op de Weisensee gaan schaatsen.

Voor de rest hou ik alleen van het eetbare ijs, ik heb jaren een ijsmachine gehad, die door overmatig gebruik de geest heeft gegeven en waar ik een goede vervanger voor aan het zoeken ben. Tot die tijd moet de familie het doen met Ben en Jerry en sinds kort ook met Erben Wennemars, want Erben heeft een eigen ijslijn, om het zo maar even te noemen. (H)eerlijk ijs voor het goede doel, want de opbrengst gaat naar het Jeugdsportfonds

Natuurijs

Vanavond heb ik even niet alternatief gegeten, dus dit ijsje kon er ook nog wel bij. Maandag even terug naar de alternatief therapeute om alles nog eens goed door te meten en om te kijken of er iets aan mijn allergie gedaan kan worden en dan weer goed werken aan mijn gezondheid.

Trouwens, de soep van deze week voor oma is de Broccoli-mosterdsoep van van Puur en Lekker.

 

Geef een reactie

