Tijd voor reclame

Nog steeds komen er aardige berichtjes van lezers van Novemberblues binnen. De ‘eerste’ druk is bijna uitgeleverd en dat maakt me trots en blij, zelfs de kritische opmerkingen waren vooral goede en bruikbare tips. Daar heb ik vooral van geleerd op tot het eind toe kritisch te blijven en niet te snel door druk van buitenaf beslissingen te nemen en die ervaring neem ik natuurlijk mee naar boek twee.

In de tweede druk van Novemberblues zijn dan ook een aantal wijzigingen opgetreden, niet in het verhaal, maar een verschrijving en vooral een toevoeging van een lege bladzijde zodat het geheel rustiger oogt. Het verhaal had geen wijzigingen nodig, alle reacties die ik binnen heb gehad zijn unaniem in de beoordeling ‘meeslepend’ en dat vind ik een groot compliment.

Wat ik ook heel fijn vind is dat de leesdichtheid per boek ook best groot is. Vriendin H heeft het boek al geleend aan een andere vriendin van haar en er zijn ook ‘stelletjes’ die het boek gelezen hebben. Voor oma in het verzorgingshuis hebben we het boek groot geprint omdat zij ook nieuwsgierig was naar de schrijfkunsten van haar schoondochter

Natuurlijk is het boek nog steeds te bestellen via Lulu en als je het boek gelezen hebt, kun je daar ook ‘sterren inkleuren’ om op die manier duidelijk te maken wat jouw waardering is, ook kun je daar een recensie schrijven, dit kan toekomstige kopers een goed beeld geven van het boek en misschien net over de streep trekken zodat ze tot aanschaf over gaan🙂

Hieronder nog even een lief mailtje dat Hua gisteren binnenkreeg:

Leuk om te hebben en leuk om te lezen, de “Novemberblues” van de pen van Karin. Ook al omdat er, zelfs voor ons westerlingen, aardig wat  herkenbare Enschedeese plekjes in werden genoemd.

Hoewel het genre niet mijn eerste keus zou zijn als ik in de boekwinkel sta, heeft het verhaal mij (en na mij ook Joke) geboeid vanaf vrijwel het eerste moment. Het leest makkelijk en ik bleef al lezend nieuwsgierig of dat wat ik aan ontwikkelingen verwachtte ook werkelijkheid werd.

Complimenten en felicitaties voor Karin met dit debuut.

Je kunt vast wel begrijpen dat ik daar erg blij mee was!

http://www.lulu.com/shop/karin-bogaarts-ros/novemberblues/paperback/product-20002352.html

 

2 thoughts on “Tijd voor reclame

  1. Hoi Tieneke,
    Ik kijk met spanning uit naar jouw soepblog, ik weet zeker dat je met een paar heerlijke recepten komt.
    Site 1 kon ik wel openen en daar staan meteen al een paar aandachtstrekkers op. Site twee werkt helaas niet, maar ik zal even proberen of ik die kan op een andere manier kan openen.
    Oma is erg blij met de soepjes en wij zijn blij dat ze weer wat eet.

  2. Hoi-hoi,.. Alles OK ? Ik heb iets leuks voor je gevonden. Misschien ken je het al, maar misschien ook niet. We hadden het over soep. Je houdt van soep en je houdt van Nederlandse taal … Hier 2 bijzondere sites. 1.http://www.pietpaaltjens.nl/desoepen.htm … en de andere is 2. http:///www.coquinaria.nl/recepten/bouillons . Ik ga een BLOG over SOEP schrijven. Maar deze zijn alvast voor jou. Erg leuk !!! TOT BLOG’s . Groeten van Tieneke.

Geef een reactie

