En verder?

Mijn boek, Novemberblues, is nu ruim een maand uit en inmiddels ben ik al begonnen met een volgend boek.

Per mail, faceboek en mondeling heb ik hele lieve en positieve reacties gehad, maar je kunt ook je waardering, in de vorm van sterren, achterlaten bij Lulu.com. Ik zou dat erg fijn vinden, want het trekt misschien toekomstige kopers van mijn boek over de streep. Natuurlijk kun je ook een recentie schrijven.

Dus, kijk eens even bij Lulu en misschien wil je zelfs je waardering achterlaten? Alvast bedankt🙂

en, wat vond je ervan?

Geef een reactie

