Nog meer vogels

Het vogelvest groeit gestaag. Ik heb al steken ‘in ruste’ waar de mouwen moeten komen het breien gaat nu dus een stuk sneller omdat er ruim honderd steken minder op de naald staan.

Nog een paar rondes en dan kan ik beginnen met de roze vogels. Daar kan ik me nu al op verheugen, het is zo’n mooie kleur, daar fleurt het hele vest van op! Als ik in dit tempo doorbrei, kan ik het vest ruim voor de kerst aan! Zou het misschien zelfs mee kunnen op vakantie, voor als het eens een wat frissere dag is?

Nog meer vogels
close up

4 thoughts on “Nog meer vogels

Geef een reactie

