Vakantieplannen

Ter voorbereiding op onze vakantie heb ik het afgelopen weekend de Visit Llandudno gedownload en ik denk dat we die ruim twee weken echt wel nodig hebben om alles te gaan zien en ook nog veel te wandelen 🙂

Om het helemaal compleet te maken heb ik ons ook maar weer lid gemaakt van de National Trust omdat die ook een aantal huizen en tuinen in de omgeving hebben om te bekijken en die willen we natuurlijk zien. En ik wil ook een keer lekker shoppen in een Engelse supermarkt, heerlijk kijken wat ze daar allemaal verkopen. In voorgaande jaren nam ik altijd veel bakspullen mee naar Nederland en ik ben benieuwd wat ik er nu allemaal vind. Ik ben ook benieuwd of we nog iets meekrijgen van de tweede week van de Olympische Spelen, of dat we dan gewoon ‘te druk’ zijn met vakantie vieren.

Vakantieplannen is vooral veel voorpret 🙂

4 gedachtes over “Vakantieplannen

  1. Mmm veel wandelen in de vakantie – heerlijk! Helaas zijn wij erg slecht in het plannen van vakanties. :\ Ja, die mensen heb je dus ook 😉

    (De link bracht mij trouwens naar een vreemde site?)

  2. Hoi Tieneke,
    Moest je de bagage nog door ‘het poortje’ laten gaan? Dan rinkelden vast niet alleen je chapati keerscheppen 🙂
    Met de vakantie-voorpret zit het wel goed, ik heb al wandeltochten uitgestippeld en een paar mooie tuinen….
    Hebben jullie nog vakantieplannen?
    Groetjes,
    Karin

  3. HOI,.. Dat van die bakspullen klinkt mij als muziek in de oren. Wij zijn ooit eens met een heleboel bakspullen in het vliegtuig naar huis gevlogen. De handbagage rinkelde van de chapati keerscheppen.. FIJNE VAKANTIE-voorpret ! GRTJS, Tien.

Geef een reactie

