Pasen 2012

Vandaag hebben Huà en ik onze moeders een bezoekje gebracht en dat betekent dat we zo ongeveer half Nederland weer hebben gezien. Gelukkig was het niet al te druk onderweg. Wel hebben we op de heenweg naar Brabant heel veel Heraclessupporters gezien, bijna alle viaducten stonden vol met zwaaiende mensen.

Op dit moment is de tweede helft al ruimschoots onderweg en de teller staat op 3-0 voor PSV, ik denk dus dat er vanavond lang niet zoveel supporters meer staan te juichen😦

Eenmaal thuis wilde Hua toch nog even lekker een stuk rennen om zijn hoofd weer helder te maken, de afstand en de gezondheidstoestanden van onze moeders maken dagen als deze er niet makkelijker op. Daarom heb ik me even teruggetrokken op de bank met een simpel breiwerkje, een zomer T-shirt voor mezelf. Een ander makkelijk werkje heb ik vrijdag afgemaakt voor de Pay it Forward 2012, een leuk sjaaltje voor collega J. Ik ga het haar dinsdag geven en ik weet wel zeker dat ze het leuk zal vinden.

Het was een patroon van Tri’Coterie Designs, het is de Wingspan en deze vergde ook gewoon één bolletje uit mijn voorraad. Het garen is Jawoll Magic van Lang garens.

Leuk projectje

De vloerpuzzel heb ik vrijdag aangeschaft en ik ben er nu al helemaal blij mee, het is een prachtig hulpmiddel bij het opspannen van mijn breiwerk🙂

 

4 thoughts on “Pasen 2012

  1. Ha, dankzij de foto van je wingspan herken ik je van op Ravelry😉
    Dank je voor je reactie op mijn blog.
    Is het goed als ik ook jou link bij mijn breiblogs?

    Groetjes,
    Martine

Geef een reactie

