Goede vrijdag

Het was een goede vrijdag. Dit jaar was het bij ons op school een vrije dag en het was ook nog zonnig bovendien.

Huà is druk bezig geweest met het ophangen van mijn oude spiegel en een kastje dat mijn vader vroeger gemaakt heeft voor de kinderen en dat nu mooi dienst kan doen in mijn studeerkamer. Ook heeft hij nieuwe rails voor mijn gordijnen opgehangen, dus mijn kamer ziet er nu prachtig uit. Ik moet alleen de bestanden van mijn oude pc overzetten op mijn laptop en dan heb ik zelfs ruimte genoeg om aan mijn bureau te werken.

Kleinzoon heeft vanmorgen nieuwe buisjes in zijn oren gekregen, maar vanmiddag was hij alweer lekker aan het spelen en hij had gelukkig nergens last van, daarom konden zijn moeder en ik mooi even gaan winkelen in Enschede, waar het ontzettend druk was. Natuurlijk ook omdat onze oosterburen allemaal vrij hadden, maar vast ook vanwege het mooie weer. Enkele optimisten zaten zelfs al op de terrasjes, zo stoer ben ik echt niet!

Verder heb ik mijn tweede verrassing voor de Pay it Forward 2012 afgemaakt, een kleine shawl, ook weer een ‘éénbolletjeproject’ en gebreid voor mijn lieve collega J. Ik weet zeker dat ze er blij mee zal zijn, de kleur past goed bij haar ogen. Als ik het aan haar gegeven heb, plaats ik natuurlijk hier ook een foto. Dan is het ook weer tijd voor een vogelvest-update, want er is alweer een rij vogels klaar🙂

 

2 thoughts on “Goede vrijdag

  1. Vanuit Groningen wensen we jullie FIJNE PAASDAGEN ! En hier schijnt de zon ook nog steeds. Mijn moedertje komt straks bij ons ! We gaan uitgebreid en lekker koken en eten met ons 3-tjes! . Groeten oet Grunn’n . 🙂 . Tien.

Geef een reactie

