Alweer april

Het is alweer april, wat vliegen die maanden toch voorbij! April doet ook gewoon wat die wil en het weer is omgeslagen van heerlijke lente naar gewoon weer einde winter. Ik was duidelijk te vroeg met het naar beneden brengen van mijn lentegoed.

Maar een nieuwe maand betekent ook een nieuw boek! Gelukkig had ik net een Bol-bon ontvangen en Bol heeft deze week geen verzendkosten, dus heb ik snel de knoop voor deze maand doorgehakt. Mijn keuze voor deze maand is Knit fast, die young van Mary Kruger, een boek dat me al een tijdje intrigeert vanwege de titel (brei snel, sterf jong) Mary Kruger heeft een aantal boeken met ‘breien’ in de titel en als dit boek bevalt, zal ik zeker meer van haar gaan lezen.

spannend!

Behalve dit boek heb ik ook nog een soepboek besteld, want tegenwoordig maak ik iedere week een pan soep voor oma in het verzorgingshuis omdat zij daar het eten niet lekker vindt, het lijkt me wel leuk om ook eens een ander recept te proberen, verandering van smaak doet eten, niet waar?

SOEP

Maar het leukste dat ik besteld heb, is toch wel het paasboek van Carlos en Arne! Ik weet nu al wat ik ga breien, een schat van een paashaas! Ik denk alleen niet dat deze voor de pasen af is 🙂

Lekker duo

4 thoughts on “Alweer april

  1. Hoi-hoi. Hier in Groningen is het ook KOUD. Haast niet te begrijpen dat wij vorige week BUITEN hebben gegeten. Helemaal super in de summer-mood. Enneh.. soep is heerlijk. Er is een site met alleen maar lekkere soep op t internet. Zal t ff-kes voor je opzoeken. Groetjes en werk-ze. 🙂 Fijne Avond gewenst van Tieneke..

    1. Hoi Tieneke,
      Bedankt voor het zoeken alvast! Soep is inderdaad erg lekker en een soepje wordt meestal ook goed opgenomen omdat het makkelijk te verteren is. Ik kook alleen vegetarisch en dat is oma niet echt gewend. Gelukkig vond ze tot nu toe alles lekker, ook de pompoensoep en de pastinaak-appelsoep!
      Ik wens jou ook een prettige avond, groetjes, Karin

Geef een reactie

