Loftrompetjes

De eerste reacties op mijn boek Novemberblues zijn binnen en ik ben erg blij dat het zo goed ontvangen wordt. De meeste lezers geven aan dat ze het heel spannend vinden en dat ze het boek bijna niet aan de kant kunnen leggen. Hieronder volgen een paar reacties die ik mijn mijn facebookpagina en van mijn e-mailadres heb geplukt:

  • je boek is leuk! hij leest lekker! ik heb hem in 2 dagen uitgelezen! kon maar niet ophouden 🙂 goed werk!! hoop op een vervolg Liefs pip
  • Op de bank met mijn moeders geschreven boek! Echt een aanrader!
  • Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen. Ik vind dat je boeiend schrijft en ik ben benieuwd hoe het afloopt. Het is een boek met veel lokale herkenning. Prachtig.Groet Rita

Ook mondeling krijg ik lovende woorden te horen en de meeste mensen geven aan dat ze zich nu al verheugen op deel twee. Met dit tweede deel ben ik inmiddels begonnen en de twee jonge onderzoekers, Ellen en Mert, uit deel een, maken ook in dit boek hun opwachting.

Heb je mijn boek gelezen, dan kun je ook een ‘rating’ geven op Lulu of een recensie schrijven.

lente trompetjes

 

Geef een reactie

