De eerste

Lehti heeft me net gemaild dat ze haar cadeautje ontvangen heeft en dat ze er, gelukkig, blij mee is. Dat betekent dat ik mijn eerste belofte voor Pay it Forward 2012 heb ingelost.

Het leuke van deze eerste is, dat ik iets heb gebreid voor iemand die ik  niet ken, ik weet niet hoe ze eruit ziet of hoe oud ze is. Ik weet wel dat ze in mijn ogen een avontuurlijk leven heeft (geleid) en dat ze drie zoons heeft. Ze heeft een lekker leesbare blog en ze maakt prachtige foto’s. Het bloggen heeft mij tot nu toe alleen nog maar lieve, leuke en interessante virtuele vrienden opgeleverd.

Ik vond het fijn om iets voor haar te mogen breien en het is deze muts geworden:

Het is de Scallop Lace Hat van Leah Coccari-Swift, het patroon heb ik gevonden op Ravelry, waar ik al jaren ‘lid’ van ben en waar je de mooiste patronen kunt vinden en contact kunt maken met breisters en haaksters uit de hele wereld. De muts is gebreid van Rowan Tapestry, een prachtig garen dat helaas uit de collectie is😦

en profil
en de andere kant

4 thoughts on “De eerste

  1. Het is inderdaad een hele mooie muts. En ik kreeg er nog een kaartje en een boek bij ook! Jammie. Helaas hoort bij een avontuurlijk leven ook bar weinig tijd. Dus wacht het boek rustig aan de rand van mijn bed op lezing. Ben nu nog bezig in ‘De naam van mijn vader’ van Nelleke Noordervliet. Daarna volgt jouw Novemberblues.
    En hoe oud ik ben? Tja, dat had ik idd. onlangs verwijderd op mijn profiel. 41. Verder ben ik ben blond en vanaf zondag heb ik weer krulletjes.
    Karin, ook via deze weg alsnog heel erg bedankt🙂

    1. Ja, ik moet zelf ook nog iets ontvangen, maar ik moet nog vijf mensen blij maken. Het was eigenlijk opgezet via facebook, maar ik vond het zo’n leuk idee dat ik ook één persoon via mijn blog heb ‘geselecteerd’.
      Ik ga zeker in 2013 weer zoiets doen, maar zover is het (gelukkig) nog niet.

Geef een reactie

