Lekker stil hier.

Mijn stem is nog steeds niet terug, eigenlijk is die nog verder weg dan gisteren. Ik heb daarom maar even naar mijn therapeute gemaild en gelukkig kreeg ik een mailtje terug. Ik moet me maar niet al te druk maken, omdat ik nog niet helemaal fysiek in orde ben, hebben de rondvliegende stuifmeelpollen meer kans om me ziek te maken omdat ik niet voldoende weerstand heb. Ze heeft me even geadviseerd inzake de natuurlijke geneesmiddelen en dan moet het goed komen. Als dat niet zo is, moet ik eerder naar haar toe dan mijn volgende afspraak.

Bij de volgende afspraak wordt er ook naar mijn lekkere allergieën gekeken en hoe we die aan zullen gaan pakken. Ik zou zo zeggen, begin maar met die pollen-allergie, noten en pinda’s heb ik al zolang niet meer gehad, daar kan ik nog wel een tijdje zonder.

Nu ik toch niet voor de klas kan staan en daarom ziek thuis ben, ben ik lekker aan het schrijven geweest aan boek #2.

Morgen ga ik wel naar de communicatiecursus, kan ik mooi rustig blijven!

2 thoughts on “Lekker stil hier.

    1. Dankje!
      En ja, het wordt weer een detective/thriller, waarin ons bekende duo Ellen en Mert weer in aktie moeten komen. Maar er wordt ook een film gemaakt op een school, waardoor de leerlingen in gevaar dreigen te komen.

Geef een reactie

