Dat is niet de bedoeling!

rotkatjes

Na weken supergezond eten, geen koffie, wijn, chocola, nou ja, jullie kennen het rijtje zo langzamerhand wel, was ik heel blij dat ik resultaten boekte. Ik voelde me steeds ietsje beter en ik viel zelfs wat af, wat ook heel welkom was.

Het mooie weer kwam er gelukkig ook aan en vol goede moed ging ik lekker naar buiten, heerlijk in het zonnetje en lekker wandelen en genieten van al het groen dat weer langzaam te voorschijn komt. Ik had me voorgenomen om zo vaak mogelijk een mooie lange wandeling te maken om voor de zomervakantie echt helemaal fit en in topvorm te zijn.

Maar ja, de berken en de elzen staan ook in de bloei en daar ben ik allergisch voor en daar helpt zelfs de alternatieve therapie op dit moment niet meer tegen. Ik heb de stem van een doorrookte nachtclubzangeres afgewisseld met helemaal geen stem, ik heb een snotneus en traanogen. Ik heb maar even een mailtje gestuurd aan de therapeute, want wat ik hier nu weer mee moet??

Eerlijk gezegd weet ik nu niet zo goed hoe dit verder moet.

Dit wordt vervolgd!

Geef een reactie

