Een heel ander pakje

Ik ben begonnen met mijn ‘handwerkjes’ voor de Pay it forward 2012. Het eerste handgemaakte item is al klaar en wacht op verzending naar mijn eerste ‘slachtoffer’.

Het is alleen een beetje lastig, want ik weet niet waar ik het naar toe moet sturen en ik heb nog geen antwoord op mijn e-mailtje. Misschien dat deze blogpost helpt? Beste Lehti, laat iets van je horen, dan kan ik een pakje naar jouw adres sturen…

Als het allemaal goed terecht is gekomen, plaats ik hier een foto.

 

One thought on “Een heel ander pakje

  1. Ik heb je intussen geantwoord. Je berichtje was een welkome verrassing na een dag hard werken waarbij er bij thuiskomst geen brief, geen mail of ander leuks was. Zelfs de telefoon die overging was ‘onbekend en werd weer opgelegd. Ik ben reuze benieuwd.🙂

Geef een reactie

