Leuk, pakjes!

Vrijdagmiddag lagen er twee pakjes op mij te wachten toen ik thuis kwam en dat doet een mens goed na zo’n weekje werken.

Want het waren pakjes van mijn twee van mijn favoriete internet-adresjes: www.bol.com en www.olijverie.nl. Het eerste pakje bevatte mijn maartboek voor de Wishlistchallence 2012 (Pijpelijntjes) en het boekenweekgeschenk. Met moeite heb ik beide boeken terzijde geschoven, want ik wil nu echt eerst Catcher in the rye uitlezen, wat trouwens heel goed gaat, hoewel ik mezelf weinig leestijd geef.

Het andere pakje bevatte de door mij bestelde olijfzeep die erg goed is voor mijn lastige huid. Ik had ook een handcrème besteld en het pakje bevatte ook nog een aardige attente, een tubetje handcrème voor in mijn tas, heel fijn! Ik ben erg blij dat ik deze site verleden jaar gevonden heb. Het lijkt misschien reclame maken, maar ik ben echt heel tevreden over deze zeep al moest ik in het begin wel een beetje aan de geur wennen. De zeep ruikt namelijk niet naar de ‘normale’  bloemenzepen, maar meer naar vakantie in Frankrijk en dat is ook best lekker🙂

2 thoughts on “Leuk, pakjes!

  1. Ook die olijverie is leuk. Als je zeep op is, stuur je maar een mail. Ik heb nog een doos vol liggen. Ja echt. Uit Griekenland. Daar schijnt daar veel van te zijn. Heb uitgerekend dat ik voor een eeuw genoeg zeep heb.

Geef een reactie

