Volle vrijdag

Gisteren is het me niet gelukt om te bloggen, niet omdat ik niets te schrijven had, maar omdat er te moe voor was.

Vrijdag is mijn langste dag op school en daarna heb ik altijd wel zin in het weekend, gisteren was geen uitzondering. Ik ben met een stapel nakijkwe naar huis gegaan en daarna leek het wel of de avond ook zo om was! Terwijl ik nog zoveel dingen wilde doen, zoals vertellen wat er allemaal gebeurd was en waar ik me over verwonderde.

Maar vandaag was het veel te mooi weer om binnen te zitten en weer kwam er eigenlijk niets van de Dagelijkse Dosis 2012 terecht. Dat ga ik morgen ruimschoots inhalen, want ik heb Pakjes die besproken moeten worden, Boeken waar wat over geschreven dient te worden en dan is er ook nog Kinderleed en nieuws over Pay it forward 2012.

Ik moet er morgen maar eens flink de tijd voor nemen, dat wordt lastig met een uurtje minder :(  (Daar kan ik ook nog wel een blogje mee vullen)

 

Altijd weer even vervelend!

 

Geef een reactie

