Interessante bijwerkingen

Het leuke van mijn alternatieve therapie is dat je ongemerkt lekker afvalt.  Een maandje geen koffie, wijn, suiker en melkprodukten heeft er op dit moment toegeleid dat ik weer in mijn oude spijkerbroek ‘pas’.

Dat passen moet je niet al te letterlijk nemen, de kans dat ik die broek echt ga dragen is heel erg klein. Ik houd niet van broeken en draag ze eigenlijk alleen op momenten dat een rok of jurk niet handig zijn, bij een boswandeling of zo… Maar goed, de knoop kan dicht, de rits gaat helemaal omhoog. Er rolt alleen nog iets over en dat gaat hopelijk ook net zo makkelijk weg als de rest van het gewicht.

Dus, ik mopper misschien wel eens op de saaiheid van het dieet, maar het werkt wel. Ik ben energieker, heb minder last van ontstekingen en ik val ook nog eens af, wat wil een mens nog meer?

Tsja...

Ik weet het wel, die lekkere randjes moeten ook nog weg. Het liefst voor de zomer🙂

 

One thought on “Interessante bijwerkingen

Geef een reactie

