Oh, kom er eens kijken!

Een paar blogs geleden schreef ik over de winkels in Enschede die hun deuren sluiten en dat ik dat zo vreselijk jammer vind.

Vandaag echter was daar plotseling een nieuwe winkel en wat voor één, een voor mij levensgevaarlijke! Want SweetyCakeShop heeft alles wat de naam belooft, namelijk alles voor de thuisbakker, al die leuke, makkelijke en vooral lekkere dingen die ik al jaren via het internet en op vakanties in Engeland koop, zijn nu gewoon te verkrijgen in mijn eigen stadje!

Ze hebben ook prachtige Wilton cakeblikken, gewoon te mooi voor woorden. Verder kreeg ik een folder mee van een magazine voor taartenbakkers, echt ‘eyecandy’.

Natuurlijk kon ik niet met lege handen weg gaan en ik ben bang dat dit ook niet de laatste keer is dat ik daar naar binnen loop.

Bakblik 'cupcake'

4 thoughts on “Oh, kom er eens kijken!

    1. Nee, dat doe ik de volgende keer. Ik heb nu een blik waarin ‘domes’ zitten om bolle cakes te maken (barbie, spook en dat soort dingen) en hele sjieke papieren cakevormen en polkadot-onderleggers voor taarten en gebakjes.

    1. Oh, echt wel! Onze oudste is al 30+, maar voor haar bakte ik al Barbietaarten, voor haar zoon heb ik een “Cars-taart” gemaakt. Ik heb jarenlang ieder weekend gebakken.
      Ik voelde me echt een kind in een snoepwinkel🙂

Geef een reactie

