Nog steeds druk druk

Gisteren is het me gelukt om een gedeelte van de cijfers netjes in te voeren in het schoolsysteem en bij iedere leerling heb ik ook nog een korte notitie voor de mentor geplaatst, dus ik ben met een gerust hart gaan slapen. De rest kon heel gemakkelijk vanavond gedaan worden.

JA, dat dacht ik!

Nadat Huà en ik even lekker gegeten hadden bij de Beiaard, waar dochterlief werkt, ben ik er even lekker voor gaan zitten. Er waren een paar ‘inhalertjes’ van leerlingen die er niet waren op de dag van het proefwerk of het SO en alles was nagekeken, ik hoefde het alleen nog maar in het systeem te rammen voor 09.00 uur morgenvroeg.

En dan ligt dat systeem eruit wegens technische storingen. Maar na om het half uur even proberen, staat alles er nu in en kan ik eigenlijk geen computer meer zien😦

Dus welterusten allemaal! Morgen komen mijn boeken binnen.

2 thoughts on “Nog steeds druk druk

Geef een reactie

