Vlag en wimpel!

Hoera! Mijn boek ligt bij lulu al in de virtuele schappen en binnenkort krijg ik de door mij bestelde exemplaren, waarvan er al een aantal gereserveerd zijn.

Wil je Novemberblues kopen, laat dan even een berichtje achter dan neem ik contact met je op. Het boek kost 12,50 excl. verzendkosten.

De prachtige voorkant is gemaakt door zoonlief, Chris Bogaarts🙂

Blij!

De achterflaptekst:

De jonge stagiaire Ellen van de Tubantia moet een artikeltje schrijven over een vrouw die dood is aangetroffen in haar huis, maar wat heeft dit te maken met de student die een ongeluk heeft gehad? Met gevaar voor haar eigen veiligheid gaat ze verder op onderzoek uit. Gelukkig is er ook nog de jonge agent, Mert, die een oogje in het zeil houdt.

3 thoughts on “Vlag en wimpel!

    1. Fijn! Hier in de straat heb ik ook al de nodige inschrijvingen en collega’s zijn ook geïnteresseerd. Het gaat dus de goede kant op. Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnenkomt.
      De voorkant is mooi geworden, hè! Ik ben er echt blij mee🙂

Geef een reactie

