Happy bunny

Na een heerlijk dagje shoppen met zoonlief in Utrecht zit ik nu een beetje ingestort op de bank. Het was een heerlijke dag, prettig gezelschap, mooi weer en genoeg tijd. Utrecht is mijn favoriete winkelstad, ik moet zelfs toegeven dat ik daar nog nooit naar een museum geweest ben, misschien de volgende keer?

Tijdens mijn bezoekjes aan Utrecht wil altijd even langs de ‘Amerikaanse” winkel. Ik heb geen idee hoe die zaak heet, maar ze verkopen er veel Engelse en Amerikaanse lekkernijen, ook dit keer hebben we een paar vreemde dingen gekocht, zoonlief heeft wat cocos-M&Ms en ik heb een doosje Wonka double dibbed Nerds voor MeiMei gekocht. Ze hadden daar ook de gevulde paaseieren van Cadbury dus die moesten ook mee naar Enschede. Jammer genoeg mag ik ze (voorlopig) niet hebben in verband met mijn alternatieve therapie.

Bij Laura Ashley was het weer gezellig, daar werkt een heel lieve Engelse, die altijd erg enthousiast is en we hebben lekker met haar kunnen praten omdat het daar niet zo heel druk was, tijdens het kletsen door heb ik nog wel de kans gehad om een paar dingen aan te passen en ik ben de winkel uitgegaan met een prachtig zijden zomerjurkje🙂

We hebben ook nog een paar boodschappen gedaan bij een teken/schilderzaak en bij de Passementerie omdat GèGè nog wat nodig had. Ik heb bij die laatste winkel een prachtige sluiting voor mijn vogelvest gezien: leren riempjes! Als het vest klaar is, neem ik het een keer mee naar Utrecht om de mooiste erbij te zoeken.

Natuurlijk zijn we ook nog naar Notorious geweest en ook daar ben ik prima geslaagd. Ik ben trouwens niet de enige die de garderobe heeft aangevuld, ook zoonlief heeft nu wat nieuws in de kast hangen.

mijn jurk!
Volgens GèGè waren er in Utrecht veel nieuwe winkels bijgekomen, zo is er daar nu een Adidas-winkel, waar hij heel blij mee is. Ik vond dat wel verrassend om te horen, omdat bij ons in Enschede juist heel veel winkels sluiten. Zo moeten wij het weer doen zonder Vegetarische slager en ook de Villeroy & Boch winkel houdt er mee op, erg jammer. Op restaurant gebied is in Enschede het gezellige binnenstad restaurant/traiteur SMAAK opgedoekt en zo kan ik een heel rijtje noemen, variërend van prachtige schoenenzaak tot handenarbeidwinkel (Pipoos), allemaal dicht. En ‘de Binnenstad’ vraagt wel aan de bewoners hoe ze de koopavond en de koopzondag aantrekkelijker kunnen maken. Misschien moeten ze eens in Utrecht gaan kijken? Maar, in Enschede heb ik volgens mij wel alle musea bezocht🙂
NB, ook heel fijn: mijn moeder is vandaag uit het ziekenhuis ontslagen! Mijn zusje heeft haar opgehaald en blijft daar lekker een nachtje slapen, dankjewel Chris.

Geef een reactie

