Jeugdsentiment

Davy Jones
Ik hoorde net het bericht dat Davy Jones is overleden, de zanger van de Monkees. Daar schrok ik toch wel even van, want door de jaren heen ben ik echt wel fan gebleven van deze band. Eerst als jong meisje was ik al helemaal weg van I’m a believer en af en toe mocht ik zelfs naar hun tv-programma kijken.

Jaren later in 1988, toen ik zwanger was van onze zoon, kocht een een cd’tje met hun grootste hits en die heb ik helemaal suf gespeeld en nog steeds geniet ik van hun muziek, lekkere hapklare zomermuziek, niets moeilijks, maar veel te genieten.

Ik hoop dat Davy een beetje van het leven genoten heeft, net zo als ik van zijn muziek genoten heb.

One thought on “Jeugdsentiment

  1. Ja, hier zit er nog eentje. Ik heb de platen echt GRIJS gedraaid. Is nog steeds echt jeugdsentiment. En , inderdaad, als je eens ergens de muziek hoort verander ik weer in een 15-jarige fan. Ik hoop ook dat hij plezier heeft gehad in zijn leven, en de dingen heeft gedaan die bij hem pasten en waar hij kon genieten. Ik heb eens ergens gehoord..”today is the day, the wave remembers the ocean where he was born..” GRTJS,.. FIJN WEEKEND.. Tieneke.

Geef een reactie

