Wandelweer

Hoewel het voor mij slechts korte wandelingetjes waren, naar de bushalte en daarna van de bushalte naar JieJie, was het toch weer heerlijk om even buiten te lopen.  Het is dat het op dit moment nog te ver is om te lopen, anders was het een prachtige dag geweest om gewoon lekker naar de verjaardag van Schoonzoon te lopen. Alhoewel, ik kan me de gezichten van de rest van de visite voorstellen, als ik daar moe gewandeld binnen zou lopen…

Huà heeft wel een heel eind gelopen (gerend) vanmorgen, gelukkig neemt hij wel de tijd om tijdens het rennen ook van het uitzicht te genieten en ook hem viel het op dat het lekker lente wordt en hij heeft deze prachtige paarden op de foto gezet.

Mooi Twente

Ik krijg steeds meer zin in zomer.

 

One thought on “Wandelweer

  1. Wat een heerlijk weer was het he? Zo fijn dat de zon weer schijnt! Inderdaad lekker wandelweer. Als het morgen nog steeds lekker weer is ga ik tussen de middag lekker een stukje wandelen.

Geef een reactie

