Lentegevoel

Vandaag had ik voor het eerst in tijden het gevoel dat ik weer een beetje meer energie krijg. Op advies van mijn alternatief therapeute drink ik tegenwoordig geen koffie en er zijn ook wat andere voedingsmiddelen van mijn voedingslijstje geschrapt, gelukkig eten wij geen vlees, dus dat mis ik niet. Ik heb ook wat alternatieve medicatie en het helpt🙂
De koffie mis ik natuurlijk echt vreselijk, ik hoop dat die na de volgende afspraak weer gewoon op mijn ‘wel’-lijstje staat, want ik ben niet zo’n kamilletheeleut.

Vanmiddag heb ik de auto bij JieJie geparkeerd en samen zijn we toen naar het ziekenhuis gelopen waar mijn moeder al vanaf donderdagavond ligt, toch een wandeling van zo’n twintig minuten. Gelukkig gaat het met mams steeds een beetje beter en houdt ze de moed erin.  We werden afgelost door mijn zussen en daarom hebben we nog even lekker door de stad geslenterd en bij de Bijenkorf wat ondergoed voor mijn Kleinzoon en daar ook gezellig iets gedronken, zij een latte macchiato, dat zou dubbelfout zijn voor mij, daarom heb ik mintthee genomen, die verrassend lekker was.

melk en koffie (zucht)

Op de terugweg hebben we zelfs met de jas open gelopen, zo warm was het!

Ik durf bijna niet naar de weersvoorspelling te kijken wat het weer donderdag gaat doen, want dan ga ik shoppen in Utrecht met zoonlief🙂

 

3 thoughts on “Lentegevoel

Geef een reactie

