Bijna sluitingstijd!

Er is nog één dagje over om kans te maken op één van de boeken die ik weggeef in de BlogHop, kijk nog eens, misschien zit er iets voor je bij of kijk nog eens bij de andere blogs die meedoen met deze BlogHop. Ik heb mijn naam al bij een paar blogs achtergelaten, want er zitten mooie boeken bij.

Nog één dagje..
Ik voel me wel vereerd, want de meeste deelnemers geven aan wel kans te willen maken op mijn boek, dit in tegenstelling tot het literaire werk De Aanslag van Harry Mulisch, er is nog niemand geweest die dat boek wil winnen. Misschien hoort dit boek gewoon bij mij in de kast? Veel succes met het hoppen🙂

2 thoughts on “Bijna sluitingstijd!

  1. Op de valreep wil ik het er toch nog eens op wagen – zonder me te willen opdringen, hoor, ik was immers al eens de gelukkige winnaar van je bloghop! Mijn keuze? Ik zou voluit voor je “Novemberblues” gaan …

Geef een reactie

